Pages

Saturday, August 6, 2011

MY GIRLFRIEND IS GUMIHO


 My Girlfriend Is A Gumiho  01-01-1

Gumiho panggil Dae Woong



Gumiho menunggu pacarnya di depan kampus




        My Girlfriend is a Gumiho adalah serial SBS yang dibintangi oleh Lee Seung Ki dan aktres cantik Shin Min Ah . My Girlfriend is a Gumiho banyak menarik perhatian penonton kerana Seung Ki dan Min Ah  di ganding  bersama.
        Jangan bayangkan serial ini sama seperti cerita horor Gumiho yang sebelum ini, karena My Girlfriend is a Gumiho dibuat dengan nuansa humoris. Dengan lakonan Lee Seung Ki dan Shin Min Ah, serial berjudul asli Nae Yeojachinguneun Gumiho ini makin terasa istimewa. Seung Ki dan Min Ah adalah dua artis Korea yang sama-sama laris jadi bintang iklan. Dengan memasangkan keduanya, SBS berharap serial ini bisa diterima dengan baik oleh masyarakat korea. My Girlfriend is a Gumiho akan di tayangkn mulai tayang 10 ogos

cter korea yang pertama aku tgok... bleh la... xla jiwang sgt.. mane ade smpai  ngis tgok cter ni.. bese2 je... over feeling kot.. xyah la nk ngis2... aku tgok cte ni sbb mmg boring thap gapan xda keje dah nak wt..mmmmm sekali tgok msty nak hbis kn.. sampai hbis aku tgok 15 episod xslap aku.. bez 4 star je kot...hehhehheh ..
picture credit to TELEOLOGIS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search This Blog