Pages

Wednesday, September 1, 2010

~hLoVatE~

KOLEKSI NOVEL HLOVATE YG SUDAH AKU KHATAM KN

siapakah hlovate? dia merupakan antara penulis kegemaranku..antara novel beliau yg ada kat rak buku ialah 5 Tahun 5 bulan, Gurindam Jiwa and aA+bB. apa yang best sangat pasal novel beliau?hmm..caritanya lain daripada yang lain. sempoi. bahasa yang menarik. cerita yang kelakar. ada unsur islamik.ada unsur sarkastik.banyak jugak terms english yang aku belajar dari cerita ini. besides, cerita ini lebih dekat dengan jiwa remaja. aku memang suka cerita pasal boy and gurl yang gaduh-gaduh pastu tangkap cintan..hehe..jiwang ferum yang karat! evolusi tentang cerita cinta!besides, da gak cerita tentang skates,music,band.dll..kadang-kadang aku rasa cam beliau ni tahu banyak sangat benda. aku pun terfikir, kalau aku nak tulis cerita yang best, mestilah best cam beliau.......

Dlam bnyak2 novel hlovate ni.. novel versus yg pling aku suka. masuk ng jiwa aku.... sekali bce terkene ata kpal aku sendri.. dye certa psal bdak2 skater n bdak2 jalanan yg mahu berubah.... mmg power la ayat2 yg digunakan dlm novel ni... bleh guna tuk tackle pompuan ni.hahahhah.. watak2 utama dlam ni  Asyraf omar(AO) n Minh edina.... nasib bek AO lau NO(nasrul othman )..mcm ner 2??? sape nk nk jdi minh edina tuk aku ni..hahahah.....
                                                     
                                       ......bukan mudah untuk berubah
                      dari tanpa arah ke sejadah,
              dari tepi jalanan ke sujud menghadap Tuhan.....



لا يؤمن أحدكم حتى يحب لأخيه ما يحب لنفسه

“Tidak beriman seseorang selagi mana dia tidak mengasihi saudaranya seperti mana dia mengasihi dirinya sendiri”

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search This Blog